El Gohan i les vacances

Durant els primers dies de vacances no vaig fer gran cosa, per això parlaré del 22 de desembre.

El 22 desembre em van regalar una PSP 3000 i un joc de futbol que es diu PES 2009 que vol dir Pro Evolution Soccer 2009. Me’ls van regalar per les bones notes i per Nadal .

La nit de cap d’any no vaig menjar raïm però vaig estar molt molt content.

El 2 de gener vaig anar a Eivissa. Quan hem arrivat a Eivissa, hem anat al hotel “Royal Palace” per deixar les maletes, després a un restaurant per menjar. Hem anat a canviar-nos la roba i després hem anat a “EIVISSA VELLA”, és una fira que està al centre, era una tarda magnífica.
Al dia següent hem agafat el vaixell “Eivissa-Formentera”. És una illa petita però bonica: el mar es tranquil, tot es natural, després hem anat a un restaurant molt conegut a Formentera, per la nit hem regressat a Eivissa per passar un dia més, per la nit hem anat a Barcelona. Era un viatge molt bonic i m’ agradaria tornar.

El 5 de gener vaig anar a l’estatua de Colom per veure la cavalcada dels Reis Mags.
Gohan